HTML

XPROVID Films. BLOG

XPROVID Films. - BLOG OLDAL

Friss topikok

  • Radirdrift: Frissíteni nem kéne???? Én már nyomom az enyémet! (2010.01.15. 22:25) Restart
  • Dr. Tom: Megvan, ne fáradjatok :) www.youtube.com/watch?v=f-zOPSD1lAE (2009.09.15. 20:32) cannes-i xprovidfilms fesztivál
  • Görgő: Üdv Nemrég érdeklődtem egy ismerősnél aki számítástechnikai guru, és ő mondta hogy bizonyos videók... (2009.07.16. 15:31) A Románia (HD)
  • szabik@ 100nx: Heló légyszi ennek a számnak az előadóját, és a címét írjátok már le, vagy küldjétek el az e-mailo... (2009.06.27. 01:58) KOE Drift 2009. Round 1. - Kragujevac, SERBIA - a Film.
  • ferike86: Hello Ez remek összeállítás,közelebb kerülni a felhőkhöz lehetséges repülőgép nélkül is,igaz nem ... (2009.06.25. 10:45) Kell a HÁDÉ! - Dragracing - Nyíregyháza

Linkblog

2009.07.01. 20:08 xprovidfilms.

A Románia (HD)

Készültünk Romániába. De csak később, mert a KOE Drift széria egyik versenye ott lesz megrendezve.
Beelőzött a szatmárnémeti Drag verseny.

BESZARÁS.

Csupa nagy betüvel.

Hihetetlen profi szervezés. Ebben nagy szerepe volt a DRAGRACING.HU-nak. 
(Mi is az ő jóvoltukból jutottunk le, KÖSZÖNJÜK!!!)

Óriási médiafelhajtás előtte, UTÁNA.
És rengeteg ember.

Körülbelül 8000 néző!

A 402 méteren végig 2-3 sorban álltak az emberek mindkét oldalt. 
És nem fapofával. Örjöngve.
Plusz az egész rendezvényen hömpölyögtek mindenfele.
Nemtudjuk mi a titka, de lenne mit tanulni.

És az autók!! Olyan utcai gépekkel jelentek meg, hogy csak lestünk.
És nem kímélték. Rakták neki.
Nehéz visszadni a feelinget. Remélem egy részét mindenki érezni fogja, mikor nyom egy PLAY-t.
Erre:

 

 

A HD megtekintéshez katt ide.

19 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://xprovid.blog.hu/api/trackback/id/tr801220722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Görgő 2009.07.01. 20:54:08

Helló Xprovid!
Rohadtjó videó mint mindig:-)
nekem csak egy problémám van vele, vagyis nem is a videóval:(
annyi lenne hogy már kipróbáltam kb 10 féle kodeket és HD minőségben mindig frankón szaggat, úgy hogy élvezhetetlen a csodálatos videótok minősége;-) Ha kikapcsolom a HD-t akkor má egész jó de még mindig nagyon szaggat. Éppen ezért kérdem hogy nem tudtok vmi király kodeket aminél nem történik meg ez a reakció???
pls help me

xprovidfilms. · http://xprovid.blog.hu 2009.07.02. 23:58:24

@Görgő:
Nem kodeken múlik.
Próbáld meg azt, hogy az ADOBE holnapján van egy flash removal tool. (szerintem google is megtalálja neked).
Azzal szedd le a flash-t a gépedről, és tedd fel a legújabbat.
Sajnos több helyen van ilyen probléma. :(
Mindenképpen írj, ha ez segített! :)
Egyébként meg köszönjük! :)

Görgő 2009.07.03. 21:17:45

Írok de sajnos nem segített:-( 2 órát eltököltem ezzel a művelettel és az a legrosszabb az egészben hogy internet explorerben még jobban szaggat és ott már hanggal együtt:@:-(

xprovidfilms. · http://xprovid.blog.hu 2009.07.03. 21:26:28

Explorer-t ne használj.
Firefox-ot tegyél fel, és próbáld meg feltenni megint újra a flash-t.
Sajnos mi se tudjuk, hogy mi miatt van ez. Próbálkozunk csak. :(

xprovidfilms. · http://xprovid.blog.hu 2009.07.03. 21:27:30

@Görgő:
Egyébként milyen géped van?
Nem lehet, hogy a hardver kevés hozzá? :)

Dr. Tom 2009.07.04. 16:53:32

Srácok, beszarásjó videókat csináltok, csak így tovább :)

Egy kérdés: a Pécsi Dragracing videó alatti zene kicsoda-micsoda?

xprovidfilms. · http://xprovid.blog.hu 2009.07.04. 17:09:34

@Tom:
szia!
Köszönjük szépen! :)

Zene: Justice - DVNO

Dr. Tom 2009.07.04. 19:40:24

@xprovidfilms.:

Az a Nyíregyházi alatt szól, nekem a Pécsi kéne :))
Bőség zavara :D

attilaboot · http://365hp.ro 2009.07.05. 17:06:15

Köszönjük a profi videót, a dicsérő szavakat és hogy jól éreztétek magatokat Szatmárnémetiben... :-)

365hp

Görgő 2009.07.05. 19:21:14

@xprovidfilms.: na inkább leírok mindent: Xp sp3, nvidia 7300gs 256mb, amd athlon 64 3200+, 1.5 giga ram,
Újraraktam a teljes mozzilla-t, felraktam a 3.5-öt, újraraktam a flash playert és az active x-t.

Egyébként mióta létezik a blogotok ebben a posztban van a legtöbb hozzászólás:-)


Nem tudom melyikőtök használja ezt a felhasználónevet, de ha Mancs olvassa akkor legyen szíves válaszoljon a streetfire-s üzenetemre

xprovidfilms. · http://xprovid.blog.hu 2009.07.06. 22:18:56

@Tom:
Bááááz. :) Tényleg.
Bocsiii...
Deadmau5 - Ghosts N Stuff

xprovidfilms. · http://xprovid.blog.hu 2009.07.06. 22:23:40

@Görgő:
ASTAR vagyok. Én szoktam posztolni, meg reagálni. De olvassuk mindannyian. :)

Nem tudom, hogy mi lehet akkor a gond, egy igazi erőműved van.
Folyamatosan keresem a neten azóta is megoldást, de nehéz sajnos nagyon. :(
Egy nagyon jó barátunknál is ez a gond. :(
Egyből jelzek, ha találtam valamit, ok?
Van neked fent valami codec megapakk?

xprovidfilms. · http://xprovid.blog.hu 2009.07.06. 22:25:59

@attilaboot:
Igazán nincs mit!!
Óriási hely ez a Románia is. Visszavágyunk nagyon. Hihetetlen volt, hogy a kinti rendezőség minden kérésünkre ugrott, bármit kértünk.
És megható volt, hogy kikérték a véleményünket még ott a helyszínen.
Nagyon szimpatikus volt az egész, na. :)

Görgő 2009.07.07. 12:32:34

@xprovidfilms.: Az erős túlzás hogy erőművem van, már sokszor megtapasztaltam az ellentétjét:-(

Egyébként combined community codec pack van fenn, és az a vicc az egészben hogy ha a gépen nézem a HD minőségú videót akkor minden f@sza, ha meg neten akkor meg szaggat, Mióta újrapakoltam a mozzilla-t meg a többit azóta valamivel csillapodott a szaggatás mértéke, és köszönöm hogy próbáltok segíteni.

Dr. Tom 2009.07.07. 20:16:33

@xprovidfilms.:

Köszi :)

Találtam egy ilyet, a szaggatással kapcsolatban, de nem tudom, van-e realítása, nem értek a lovakhoz :)

"Vimeo currently only supports 24fps for HD, thus ditching 1 frame every second. However i have been informed by staff that 25p is in testing and may be supported soon, so us PAL people will be getting some love!"

Egyébként nálam is szaggat, de változó intenzítással. Van, hogy durván, van, hogy alig észrevehetően.

xprovidfilms. · http://xprovid.blog.hu 2009.07.07. 22:06:59

@Tom:
Szerintem akkor minden európai gépen szaggatnia kellene.
Az mindenképpen ajánlatos, hogy várjátok meg, hogy teljesen letöltse a vidit.
Az egy nagyon kicsit tud segíteni.

A youtube-os HD (NEM HQ!!) anyagokkal hogy álltok? Azok is szaggatnak?

Dr. Tom 2009.07.07. 22:42:07

@xprovidfilms.:

Igen, azért mondom, hogy nem vágom, mennyire számít ez, ha igaz is. Gondolom ezer más dologtól is függhet ...

yt megy faszányosan, ott még nem tapasztaltam hasonló gondot.

Görgő 2009.07.08. 12:21:13

a youtube-os nekem se szaggat

Görgő 2009.07.16. 15:31:52

Üdv
Nemrég érdeklődtem egy ismerősnél aki számítástechnikai guru, és ő mondta hogy bizonyos videókártyák nem tudják kezelni a HD minőséget, úgyhogy nekem csere lesz az tuti
süti beállítások módosítása